Menu
Mateřská škola Telč příspěvková organizace

Broučci - Nerudova

Paní učitelka

  • Bc. Terezie Nosková
  • Bc. Olga Zdeňková Pešová

Provoz třídy

7:00-15:00

Spojení do třídy

  • telefonní číslo: + 420 775 425 254

Omlouvání dětí

a) Přes aplikaci Naše MŠ – předškolní děti povinně (případně dle domluvy omluvný list)

b) Telefonicky od 7:00 na telefonním čísle: + 420 775 425 254

c) SMS kdykoli na: + 420 775 425 254

Odhlášení stravy

a) Prostřednictvím aplikace Strava.cz

b) Telefonicky u paní vedoucí stravovny + 420 775 425 239

c) Nejpozději do 7:00 daného dne

Organizace dne

     Provozní doba mateřské školy je 6:00 – 16:30 hod. Denní program umožňuje naplňovat potřeby, zájmy a individuální možnosti dětí. Je pružný, s možností reagovat na neplánované akce. Denní program má vyvážený pomět řízených a spontánních činností, aktivity a odpočinku.

6:00 – 7:00 hod

  • Scházení dětí ve třídě Sluníček
  • Spontánní hry a činnosti podle vlastní volby

7:00 – 8:00 hod

  • Scházení dětí ve třídě Broučků
  • Děti se při příchodu pozdraví s paní učitelkou, která s nimi ihned navazuje oční kontakt
  • Spontánní hry a činnosti podle vlastní volby, pohybové aktivity, individuální, skupinová či kolektivní práce učitelky s dětmi
  • Děti si půjčují hračky podle vlastního výběru, manipulují s předměty, jsou motivovány k různým tvořivým činnostem. Hrou se u nich rozvíjí fantazie a představivost, respekt a prosociální chování. Utváří se kamarádské skupiny a vztahy mezi jejími členy

8:00 – 8:45 hod

  • Tělovýchovná chvilka, hygiena, sebeobsluha, průběžná svačina
  • Před svačinou někdy nabízíme dětem krátké pohybové činnosti (přirozená cvičení, zdravotní cviky, cvičení s náčiním a pohybové hry), většinou je však pohybová chvilka situována až ven
  • Po hygieně rukou děti průběžně svačí u jednoho stolečku, po svačině pokračují ve spontanních aktivitách, kdo se nasvačí připíchne kolíček ke své fotografii, služba zkontroluje, jestli všechny děti svačily
  • Děti se učí prostřít si místo u stolu, nandat si jídlo na talíř, namazat si pečivo, nalít si pití a uklidit si po sobě nádobí
  • Děti k jídlu vždy nenásilnou formou pobízíme, ale nenutíme. Vedeme děti k tomu, aby jídlem neplýtvaly, aby si dávaly na talíř tolik jídla, kolik sní
  • Nabídka tekutin je dětem přístupná v průběhu celého dne. Děti mají vždy k dispozici i vodu

8:45 – 9:45 hod

  • Ranní kruh-rituál, řízené činnosti
  • Cílem ranního kruhu je přivítání nového dne, vzájemné sdílení zážitků, názorů, vybírání námětů, seznámení s tématem dne a činnostmi, ze kterých si mohou děti vybrat
  • Činnostmi jsou děti podněcovány k vlastní aktivitě, tvořivosti a samostatnému myšlení (poskytují prostor k hledání a objevování)
  • Mohou si vybrat, zda budou aktivitu realizovat indivuduálně či v různě velkých skupinách dětí
  • Při veškerých činnostech je respektováno individuální tempo každého dítěte

9:45 – 11:45 hod    

  • Příprava na pobyt venku, pobyt venku
  • Děti se chystají na procházku nebo pobyt na školní zahradě. Učí se samostatnosti při sebeobsluze. Učí se zapínat si knoflíky a zipy, oblékat se, obouvat se, znát své věci a mít je uklizené
  • Vybavení školní zahrady slouží k tělovýchovným aktivitám, tvořivým a námětovým hrám, k poznávání přírody a sezóním činnostem
  • Vycházky bývají spojené s tématem dne a umožňují poznávat okolí školky a přírody kolem

11:45 – 12:30 hod          

  • Hygiena, oběd, příprava na odpočinek
  • Dbáme na kulturu stolování
  • Děti se učí správně držet lžíci a příbor
  • Každé dítě má možnost jíst svým tempem
  • Do jídla děti nenutíme, ale snažíme se, aby pokrm alespoň ochutnaly
  • Vyzvedávání dětí po obědě - 12:15 – 12:30

12:30 – 13:30 hod         

  • Odpolední odpočinek, nabídka klidných zájmových činností pro děti s nižší potřebou spánku
  • Usilujeme o samostatnost dětí při svlékání a ukládání oblečení
  • Děti každý den poslouchají pohádku z knížky vztahující se k tématu týdne
  • Po přečtení pohádky děti odpočívají
  • Pokud někdo neusne, může si v tichosti prohlížet knížky a leporela
  • Děti u sebe mohou při odpočinku mít svou oblíbenou plyšovou hračku

13:30 – 15:00 hod 

  • Sebeobsluha, hygiena, odpolední svačina, odpolední činnosti
  • Děti pomáhají s úklidem (rovnání pyžamka, úklid lůžkovin)
  • Odpolední činnosti si děti vybírají podle vlastního zájmu
  • Odpoledne se take dokončují dopolední činnosti (pracovní listy, stříhání…)
  • Vyzvedávání dětí – 14:00 – 15:00

15:00 – 16:30 hod 

  • Vyzvedávání dětí ve třídě Sluníček
  • Spontánní hry a činnosti podle vlastní volby

 

 

 

Mateřská škola Telč, Komenského 512

odloučené pracoviště Nerudova 352

 

Školní rok 2024/2025

 

TŘÍDNÍ VZDĚLÁVACÍ PROGRAM

 

  

Třída: BROUČCI     

  1. Charakteristika třídy

 

     Do třídy Broučků je pro školní rok 2024/2025 zapsáno 21 dětí z toho 11 chlapců a 10 dívek, věkové složení třídy je 4 – 6 let. Ve třídě je 14 předškoláků, z nichž má jedno dítě odklad školní docházky. Podrobnější informace jsou uvedeny v evidenčních listech dětí.

     Toto homogenní věkové složení třídy umožňuje zařazování náročnějších činností s důrazem na přípravu na vstup do školy. Všechny děti bydlí v Telči a blízkém okolí, takže se většina z nich zná již delší dobu a stýkají se i mimo mateřskou školu. To dává možnost většího sdílení zážitků a upevňuje kamarádské vztahy ve třídě.

  1. Materiální vybavení třídy a školní zahrady

    K dispozici máme polovinu budovy MŠ (hernu, sociální zařízení, ložnici, šatnu pro děti, šatnu pro učitelky, sklad výtvarného materiálu a vestibul). Herna je standardně vybavena potřebným zařízením a koberci na hraní Ve třídě je několik hracích koutků - kuchyňka, kadeřnictví a výtvarný koutek. Mimo jiné je třída vybavena různým materiálem pro výtvarné, činnosti. Vše je ve třídě funkční a v průběhu roku používané, to jak materiál k různým činnostem, tak i hračky určené dětem. Umývárna je rozdělena na dva prostory, prostor s toaletami a prostor s umyvadly. Druhá místnost – ložnice je určena k hudebním činnostem – je zde piano a drobné hudební nástroje. Dále se zde cvičí – je zde veškeré vybavení pro pohybové činnosti – švédské lavičky, ribstole, míčky, mety, stuhy, padák apod. Odpoledne zde probíhá odpočinek dětí, které relaxují na matracích. Zahrada je v přírodním stylu s velkým pískovištěm, skluzavkou a tunelem.                                                                                                                 

 Denní program umožňuje naplňovat potřeby, zájmy a individuální možnosti dětí. Je pružný, s možností reagovat na neplánované akce. Denní program má vyvážený pomět řízených a spontánních činností, aktivity a odpočinku.

  1. Organizace dne

     Provozní doba mateřské školy je 6:00 – 16:30 hod. Denní program umožňuje naplňovat potřeby, zájmy a individuální možnosti dětí. Je pružný, s možností reagovat na neplánované akce. Denní program má vyvážený pomět řízených a spontánních činností, aktivity a odpočinku.

6:00 – 7:00 hod

  • Scházení dětí ve třídě Sluníček
  • Spontánní hry a činnosti podle vlastní volby

7:00 – 8:00 hod

  • Scházení dětí ve třídě Broučků
  • Děti se při příchodu pozdraví s paní učitelkou, která s nimi ihned navazuje oční kontakt
  • Spontánní hry a činnosti podle vlastní volby, pohybové aktivity, individuální, skupinová či kolektivní práce učitelky s dětmi
  • Děti si půjčují hračky podle vlastního výběru, manipulují s předměty, jsou motivovány k různým tvořivým činnostem. Hrou se u nich rozvíjí fantazie a představivost, respekt a prosociální chování. Utváří se kamarádské skupiny a vztahy mezi jejími členy

8:00 – 8:45 hod

  • Tělovýchovná chvilka, hygiena, sebeobsluha, průběžná svačina
  • Před svačinou někdy nabízíme dětem krátké pohybové činnosti (přirozená cvičení, zdravotní cviky, cvičení s náčiním a pohybové hry), většinou je však pohybová chvilka situována až ven
  • Po hygieně rukou děti průběžně svačí u jednoho stolečku, po svačině pokračují ve spontanních aktivitách, kdo se nasvačí připíchne kolíček ke své fotografii, služba zkontroluje, jestli všechny děti svačily
  • Děti se učí prostřít si místo u stolu, nandat si jídlo na talíř, namazat si pečivo, nalít si pití a uklidit si po sobě nádobí
  • Děti k jídlu vždy nenásilnou formou pobízíme, ale nenutíme. Vedeme děti k tomu, aby jídlem neplýtvaly, aby si dávaly na talíř tolik jídla, kolik sní
  • Nabídka tekutin je dětem přístupná v průběhu celého dne. Děti mají vždy k dispozici i vodu

8:45 – 9:45 hod

  • Ranní kruh-rituál, řízené činnosti
  • Cílem ranního kruhu je přivítání nového dne, vzájemné sdílení zážitků, názorů, vybírání námětů, seznámení s tématem dne a činnostmi, ze kterých si mohou děti vybrat
  • Činnostmi jsou děti podněcovány k vlastní aktivitě, tvořivosti a samostatnému myšlení (poskytují prostor k hledání a objevování)
  • Mohou si vybrat, zda budou aktivitu realizovat indivuduálně či v různě velkých skupinách dětí
  • Při veškerých činnostech je respektováno individuální tempo každého dítěte

9:45 – 11:45 hod    

  • Příprava na pobyt venku, pobyt venku
  • Děti se chystají na procházku nebo pobyt na školní zahradě. Učí se samostatnosti při sebeobsluze. Učí se zapínat si knoflíky a zipy, oblékat se, obouvat se, znát své věci a mít je uklizené
  • Vybavení školní zahrady slouží k tělovýchovným aktivitám, tvořivým a námětovým hrám, k poznávání přírody a sezóním činnostem
  • Vycházky bývají spojené s tématem dne a umožňují poznávat okolí školky a přírody kolem

11:45 – 12:30 hod          

  • Hygiena, oběd, příprava na odpočinek
  • Dbáme na kulturu stolování
  • Děti se učí správně držet lžíci a příbor
  • Každé dítě má možnost jíst svým tempem
  • Do jídla děti nenutíme, ale snažíme se, aby pokrm alespoň ochutnaly
  • Vyzvedávání dětí po obědě - 12:15 – 12:30

12:30 – 13:30 hod         

  • Odpolední odpočinek, nabídka klidných zájmových činností pro děti s nižší potřebou spánku
  • Usilujeme o samostatnost dětí při svlékání a ukládání oblečení
  • Děti každý den poslouchají pohádku z knížky vztahující se k tématu týdne
  • Po přečtení pohádky děti odpočívají
  • Pokud někdo neusne, může si v tichosti prohlížet knížky a leporela
  • Děti u sebe mohou při odpočinku mít svou oblíbenou plyšovou hračku

13:30 – 15:00 hod 

  • Sebeobsluha, hygiena, odpolední svačina, odpolední činnosti
  • Děti pomáhají s úklidem (rovnání pyžamka, úklid lůžkovin)
  • Odpolední činnosti si děti vybírají podle vlastního zájmu
  • Odpoledne se take dokončují dopolední činnosti (pracovní listy, stříhání…)
  • Vyzvedávání dětí – 14:00 – 15:00

15:00 – 16:30 hod 

  • Vyzvedávání dětí ve třídě Sluníček
  • Spontánní hry a činnosti podle vlastní volby
  1. Spolupráce s rodiči

     Ve vztazích mezi učitelkami a rodiči panuje oboustranná důvěra a otevřenost, vstřícnost, porozumění, respekt a ochota spolupracovat. Spolupráce funguje na základě partnerství. Učitelky sledují konkrétní potřeby jednotlivých dětí, resp. rodin, snaží se jim porozumět a vyhovět.

     Rodiče k nám mohou přijít kdykoliv a mají možnost podílet se na dění v mateřské škole, účastnit se různých programů. Jsou pravidelně a dostatečně informováni o všem, co se v mateřské škole děje.

     Učitelky informují rodiče o prospívání jejich dítěte i o jeho individuálních pokrocích v rozvoji i učení (nástěnky, náhled do pracovních listů a porfolií dětí, komunikace a zasílání fotografií přes aplikaci whatsapp, nabídka konzultací o průběhu i výsledcích vzdělávání dítěte). Učitelky konzultují s rodiči individuální pokroky dětí, jejich problémy, aktuální situaci.

     Učitelky chrání soukromí rodiny a zachovávají diskrétnost v jejich svěřených vnitřních záležitostech. Jednají s rodiči ohleduplně, taktně, s vědomím, že pracují s důvěrnými informacemi. Nezasahují do života a soukromí rodiny, varují se přílišné horlivosti a nevyžádaných rad.

     Rodiče jsou povinni dbát o zdraví dítěte a zodpovídají za to, že do MŠ vodí dítě zdravé (bez příznaků možného infekčního onemocnění - rýma, kašel, zánět spojivek, průjmy, žaludeční potíže, vši, o důležitých a nakažlivých nemocech informují učitelky).

  1. Metody a formy předávání informací rodičům
  • oboustranné každodenní osobní předávání informací o dítěti
  • informační nástěnka v šatně třídy Broučků
  • web mateřské školy – www.mstelc.cz
  • telefon do třídy Broučků - 775 425 254
  • aplikace Naše MŠ
  • aplikace WhatsApp - Broučci
  • osobní individuální konzultace po domluvě s učitelkou nebo rodiči
  1. Broučková pravidla

Rituály:

Svolání do komunitního kruhu: „Uděláme kolečko, vysvitne nám slunéčko, a kdo kolo neumí, brzy se ho naučí.“

Pozdrav:„Ahoj, ahoj, tak jsme se tu sešli. Ahoj, ahoj, tak jsme všichni tu. Ručičkama zatleskáme, nožičkama zadupáme, pak se pěkně pohladíme, proč to všichni dobře víme. Popřejem si krásný den, spolu si ho užijem.

Oslavy narozenin: Pokud má někdo z dětí narozeniny, společně to s dětmi oslavíme a děti oslavenci nakreslí obrázek. Z nich se poté utvoří kniha, kterou si oslavenec odnáší domů.

Pravidla: Pravidla chování ve třídě si vytváříme společně na začátku školního roku a dále dle momentální situace. Problémovou situaci řešíme společně s dětmi ústně, popřípadě i názorně probereme, společně si určíme pravidlo, vymyslíme a společně vyrobíme jeho obrázkovou podobu a vyvěsíme ho na viditelné místo. Vedeme děti k tomu, aby společně dohodnutá pravidla dodržovaly. Všechny dětí vědí, že při porušení dohodnutých pravidel musí nést důsledek – ukončit nežádoucí činnost a napravit chybu, udělat to znovu tak, jak jsme se dohodli, omluvit se kamarádovi.

            Naše motto:

„Když se dáme dohromady,

tak nám bude dobře tady,

budeme si hrát, hru si užívat. “

Nasloucháme si – když mluví paní učitelka, posloucháme, když mluví kamarádi, posloucháme, učíme se hlásit jako ve škole.

Chodíme pomalu – ve třídě chodíme pomalu, běháme na zahradě nebo na hřišti.

Jsme kamarádi – chováme se k sobě hezky, pomáháme si, učíme se spolupráci.

Mluvíme hezky – mluvíme na sebe hezky, umíme poprosit, poděkovat, pozdravit i rozloučit se.

Uklízíme po sobě – každá hračka má své místo, vím kam patří, uklízíme i po tvoření, posbíráme všechny odstřižky.

  1. Doporučený seznam věcí do MŠ
  • oblečení  do třídy – pohodlné oblečení, bačkorky
  • oblečení na ven – vhodné oblečení podle počasí a ročního období, holínky, pláštěnka
  • oblečení na převlečení – ve skříňce – spodní prádlo, ponožky a další, je nutno průběžně kontrolovat a doplňovat
  • pyžamo v plátěném sáčku
  • všechny věci je doporučeno označit jménem či značkou dítěte
  • je vhodné, aby dítě mělo oblečení, do kterého se umí obléknout samo a boty, které si umí samo obout, učitelky dopomůžou
  • porcelánový hrneček
  1. Stravování a pitný režim

Pitný režim – každé dítě má svůj porcelánový hrneček, ten mají na dosah na tácku na skříňce, k pití mají děti přístup celý den a je k dispozici čaj a voda, čaj si nalévají samy z várnice, vodu ze džbánku.

Ranní průběžná svačina – děti svačí dle zájmu průběžně mezi 8:00 – 8 .45 u modrého kulatého stolečku, děti si donesou na své místo hrneček, vyberou si, zda chtějí také kakao či mléko (pokud jsou ten den v nabídce) a dojdou si pro svačinku, kterou si samy nandají. Děti vědí, že nemusí všechno sníst, ale snaží se alespoň ochutnat.

Oběd – děti si připraví na svá místa svoje hrníčky, talíř na polévku a příbor. Polévku nalévá paní kuchařka. Pro druhé jídlo si chodí samy k vozíku, jídlo servíruje také paní kuchařka. Děti nemusí sníst vše, měly by alespoň ochutnat. Mohou si přidat. Zbytky jídel děti samy vyškrabují do hrnce plastovou stěrkou a špinavé nádobí ukládají na vozík. Hrnky odnáší zpět na tácek na skříňku určenou pro tento účel.

Odpolední svačina – děti svačí opět průběžně u modrého kulatého stolečku, samy si nandávají jídlo na tácky a odnáší si skleničky s nápojem na místo. Špinavé nádobí odnáší na vozík a zbytky dávají do misky.

  1. Hygiena - děti vedeme ke správným hygienickým návykům a myslíme na jejich zdraví. Děti používají samostatně papírové kapesníky, v případě nutnosti jim pomůžeme, upozorníme je na potřebu vysmrkat si nos. Učíme děti, jak si správně zakrývat ústa při kašli a kýchání. Použité kapesníčky děti vyhazují do koše na směsný odpad. Před jídlem, po použití toalety a při jakémkoli znečištění rukou, děti použijí mýdlo a umyjí si ruce v umyvadle. Učíme děti správnou techniku mytí rukou, neplýtvání vodou, oklepávání rukou (zachování suché a bezpečné podlahy) a správné utírání do svých ručníků (každé pondělí jsou jim k dispozici ručníky čisté). Děti používají toaletu a toaletní papír samostatně, případně s dopomocí. Dohlížíme na bezpečí v umývárně a předcházíme úrazům. Každé dítě má na odpočinek svou vlastní matraci a lůžkoviny (polštář, prostěradlo a peřinku) označené jejich značkou. Děti používají pyžamo v plátěném sáčku, oblečení si rovnají na židli. Každý pátek si děti odnesou pyžamo domů na vyprání.

 

  1. Plán aktivit třídy
  • Třídní schůzka s rodiči
  • Návštěva Horáckého divadla v Jihlavě
  • Bruslení za zimním stadionu v rámci projektu Děti do bruslí
  • Slavnost portfolii (tvoření s rodiči)
  • Uspávání broučků
  • Mikulášská nadílka
  • Spolupráce a návštěvy v Senecura Telč
  • Vánoční besídka pro rodiče
  • Zdobení vánočních stromů na náměstí
  • Divadla ve školce
  • Návštěvy různých výstav
  • Karneval
  • Návštěva hasičů
  • Barvení velikonočních vajíček s babičkami
  • Akce na zahradě s rodiči
  • Den Země
  • Čarodějnice
  • Návštěva herničky v Panském dvoře 
  • Den dětí na zahradě MŠ
  • Besídka pro maminky
  • Výlety a exkurze
  • Rozloučení s předškoláky

 

                                 Vypracovaly: Bc. Olga Zdeňková Pešová, Bc. Terezie Nosková

Broučková pravidla

Rituály:

Svolání do komunitního kruhu: „Uděláme kolečko, vysvitne nám slunéčko, a kdo kolo neumí, brzy se ho naučí.“

Pozdrav:„Ahoj, ahoj, tak jsme se tu sešli. Ahoj, ahoj, tak jsme všichni tu. Ručičkama zatleskáme, nožičkama zadupáme, pak se pěkně pohladíme, proč to všichni dobře víme. Popřejem si krásný den, spolu si ho užijem.

Oslavy narozenin: Pokud má někdo z dětí narozeniny, společně to s dětmi oslavíme a děti oslavenci nakreslí obrázek. Z nich se poté utvoří kniha, kterou si oslavenec odnáší domů.

Pravidla: Pravidla chování ve třídě si vytváříme společně na začátku školního roku a dále dle momentální situace. Problémovou situaci řešíme společně s dětmi ústně, popřípadě i názorně probereme, společně si určíme pravidlo, vymyslíme a společně vyrobíme jeho obrázkovou podobu a vyvěsíme ho na viditelné místo. Vedeme děti k tomu, aby společně dohodnutá pravidla dodržovaly. Všechny dětí vědí, že při porušení dohodnutých pravidel musí nést důsledek – ukončit nežádoucí činnost a napravit chybu, udělat to znovu tak, jak jsme se dohodli, omluvit se kamarádovi.

            Naše motto:

„Když se dáme dohromady,

tak nám bude dobře tady,

budeme si hrát, hru si užívat. “

 

Nasloucháme si – když mluví paní učitelka, posloucháme, když mluví kamarádi, posloucháme, učíme se hlásit jako ve škole.

Chodíme pomalu – ve třídě chodíme pomalu, běháme na zahradě nebo na hřišti.

Jsme kamarádi – chováme se k sobě hezky, pomáháme si, učíme se spolupráci.

Mluvíme hezky – mluvíme na sebe hezky, umíme poprosit, poděkovat, pozdravit i rozloučit se.

Uklízíme po sobě – každá hračka má své místo, vím kam patří, uklízíme i po tvoření, posbíráme všechny odstřižky.

          

                              

.

Pracovat s dětmi byl můj sen už od dětství. Vystudovala jsem Střední pedagogickou školu ve Znojmě a vzdělání jsem si následně doplnila studiem speciální pedagogiky na bakalářském oboru Zdravotně sociální fakulty v Českých Budějovicích. Byla jsem zaměstnána jako vychovatelka ve školní družině a řadu let jsem pracovala se středoškolskou mládeží na domově mládeže. V roce 2015 jsem nastoupila do Mateřské školy v Telči jako učitelka ve třídě Berušek. Tato práce mě obrovsky naplňuje a nabíjí pozitivní energií. Ráda se vzdělávám a učím novým věcem, absolvovala jsem i kurz logopedického asistenta. Jsem společenská, kreativní, optimistická, flexibilní a nekonfliktní pohodářka. Ráda cestuji, zpívám a hraju na kytaru. Spokojený dětský úsměv je pro mě největší odměnou.

 

 

.

Jmenuji se Terezie Nosková a vystudovala jsem víceleté gymnázium GOB a SOŠ v Telči. Poté jsem šla studovat na vysokou školu na Pedagogickou fakultu Karlovy Univerzity do Prahy, tříletý obor Učitelství pro mateřské školy. Studium mě velmi bavilo a teoretické poznatky jsme prokládali návštěvou několika fakultních školek po Praze, kde jsme se seznámili s provozem a chodem jednotlivých tříd. Zároveň jsem studovala na konzervatoři v Praze, kde jsem hrála na violoncello, ve třídě prof. Šporcla a úspěšně jsem odmaturovala. Hudba je můj obrovský koníček a ráda bych lásku k muzice předávala dál dětem. Děti jsou naše budoucnost, naše radost a naděje ve světě. Vždyť co je krásnějšího, než být s dětmi?

 

 

,,Starám se o čistotu a pořádek, aby byli děti a zaměstnanci spokojeni"

Vyučila jsem se v Batelově obor kuchař-číšník. Do mateřské školky Komenského jsem nastoupila při jejím otevření v roce1981 jako kuchařka.

Při personálních změnách v roce 1996 jsem přestoupila do mateřské školky Nerudova. Pro malé strávníky vařím moc ráda a nejvíc mě potěší, když děti po jídle řeknou: „Mášo, dnes to bylo moc dobré“

 

Třídy

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
25 30 1
2 4
14 15
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5

Rychlý kontakt

Mohlo by Vás zajímat